Verzendbeleid
Bestellingen gedaan voor 14:00 uur worden dezelfde werkdag verzonden.
Jouw product wordt geleverd in een prachtige Fairtrade, EcoFriendly en FSC-goedgekeurde beschermende doos of zak, samen met een kaartje om je te herinneren aan de effecten van jouw steen.
​De meeste bestellingen worden verzonden als brievenbuspakje met track & trace.
​
Wij bieden gratis verzending binnen Nederland voor bestellingen boven de € 45,00
Gemiddelde levertijden:
Nederland 2-3 werkdagen.
Europa 5-7 werkdagen.
Rest van de wereld 5-10 werkdagen
Retourbeleid
Retourneren is mogelijk bij Wild Stones Amsterdam!
​
Ben je niet tevreden dan mag je de accessoires binnen 14 dagen voor retour aanmelden. Aanmelden kan via mail naar info@wildstonesamsterdam.com.
Wanneer de door Wild Stones Amsterdam geleverde accessoires niet binnen 14 dagen na aanmelding van retour worden teruggezonden, gelden de zaken als geaccepteerd.
Na ontvangst van de retour krijg je het volledige orderbedrag (inclusief eventuele verzendkosten van de order) gecrediteerd. De kosten voor retour van jouw thuisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.
Retour voorwaarde
Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de Wild Stones Amsterdam geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt en voldoende gefrankeerd is.
Een product moet binnen 14 dagen na ontvangst worden aangemeld voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Wordt dit later retour worden gestuurd dan zijn wij helaas genoodzaakt het pakket terug te sturen. Bij uitzonderingen of opmerkingen betreft de retourvoorwaarden dien je contact op te nemen met info@wildstonesamsterdam.com dit om teleurstelling te voorkomen.
Let op! Dit is uitsluitend van toepassing op accessoires gekocht via de officiële webshop van Wild Stones Amsterdam.
Instructies om retouren te melden:
Om gebruik te maken van het retourrecht kunt je contact met ons opnemen via info@wildstonesamsterdam.com.
Verpak je goederen in de originele verpakking en voeg jouw naam en adresgegevens toe;
Zorg ervoor dat het pakket voldoende gefrankeerd is en voorzien van het retouradres. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag van jou retour terugstorten mits het product n goede orde retour ontvangen is.
Retouradres:
Wild Stones Amsterdam Webshop
Vijfhuizenberg 44 D
4708 AL Roosendaal
Nederland
Kosten retourzending
De kosten van de retourzending zijn geheel voor de rekening van de verzender en worden daarom niet door Wild Stones Amsterdam vergoed. Indien de accessoires ongebruikt en onbeschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet Wild Stones Amsterdam de betaalde prijs, exclusief eventuele verzendkosten en betalingskosten, uiterlijk binnen 14 dagen na retourontvangst van de accessoires. Indien niet aan de retourvoorwaarden is voldaan, behouden wij het recht om de zending in zijn geheel terug te sturen en de gemaakte verzendkosten in rekening te brengen.
Verkeerd / beschadigd artikel ontvangen?
Wanneer je onverhoopt een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen, dien je dit zo snel mogelijk (liefst binnen 3 werkdagen) te melden. Je kunt contact opnemen met de klantenservice via: info@wildstonesamsterdam.com.
Terugbetaling aankoopbedrag
Bij het terugbetalen van het retour gestuurde artikel hanteren we dezelfde terugbetaalmethode en tegenrekening. Dat betekent dat dit bijv. dezelfde IBAN rekening, creditcard of PayPal account is als waar mee betaald werd.
In het geval van een cadeaubon wordt dit ook officieel gezien als een betaalmethode.
De cadeaubon wordt dan weer geactiveerd.
Belangrijk om te weten
Producten die speciaal volgens de specificaties van een klant gemaakt zijn (= maatwerk) kunnen niet worden geretourneerd.
Je ontvangt van ons geen papieren pakbon meer, maar deze mail is jouw digitale pakbon. Wel zo goed voor het milieu én bovendien raak je ‘m zo niet kwijt.
Retourneren van jouw online aankoop kan alleen als je deze bestelling hebt geplaatst via de officiële site: www.Wild Stones Amsterdam.com.
Heb je jouw artikel in een winkel of andere online webshop gekocht en je wil deze ruilen of retourneren, dan kan dat uitsluitend bij het desbetreffende verkooppunt.
Aankopen in de officiële www.Wild Stones Amsterdam.com webshop kunnen niet worden geretourneerd of geruild bij andere winkels.
Betaalmethodes
Bij Wild Stones Amsterdam vinden we het belangrijk dat je veilig je producten kunt afrekenen. Daarom gebeuren alle betalingen via een SSL-beveiligde server die dan jouw gegevens versleuteld verstuurt. Op deze manier kan er bovendien niets gebeuren met je persoonlijke gegevens. Daardoor kun je dus de bestellingen veilig afrekenen.
Want om jou van alle gemakken te voorzien hanteren wij verschillende betalingsmogelijkheden. Zoals bijvoorbeeld PayPal en Sofort.
Bij Wild Stones Amsterdam kun je nu ook met Klarna betalen. Je bepaalt dus zelf voor welke online betaalmethode jij kiest. Zo kun je zowel gemakkelijk als veilig betalen.
​
De betalingsmogelijkheden:
-
iDEAL
-
PayPal
-
Credit card
-
Bancontact
-
SOFORT Banking
-
Maestro
-
Mastercard
-
Visa
-
Apple Pay
-
Klarna
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wildstonesamsterdam.com.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
​
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."